Tuesday, 21 August 2012

SesudahPulangDariKampung

Huhhh melepaskan nafas..lega rasenye dah kembali ke rumah. Pjalanan yang jauh. Utara Selatan jgn men gler. Ptah pinggang der.

Raye kali ni kurang meriah. Tak tau knape. Kebanyakan orang pon cakap begitu. Bg aku mang da xmeriah sgt cm dulu. Sepupu pon rmi da kawen. Msing2 busy ngn hal kluarga. Huhhh ble aku nak kawen ni. Adoiyai...cpt kan mase plsss .... duit raye? Hmm de ckit..da besar la. Org pon xnk bg da. Nak amek pon malu der. Insyaallah taon depan aku nak jd pemberi duet raye plak.

1st thing aku buat ble smpi rmh
Bese la mngangkat brg. Kmas rumah then trus shoot g amek gmok blk keje. Dye da merengek nk jmpe. Ngade kau kan. Nak nak de lak rumours mak aku nk crikan jodoh kat aku. Mrajuk la si mok ni. Hey..mne de la. Mak xd wat cmtu. Aku pon xnk.aku nak aku sendiri yg tntukan hdup aku. Pilihan aku. Mak aku akan phm sume tu. Mak pnah ckp. Klu jodoh aku ngn kau . Bnde yg pling pnting kau kne de ialah mghormati kluarga aku dan juga aku sebaliknya mghormati kluarga kau. Trime seadenye...ingat tu...

Sekian....
P/s: hari ni xd p/s . No idea.

No comments:

Post a Comment