Tuesday, 14 August 2012

perihalkamoo


hmm..semalam kau menangis lagi. kau stress lagi. benda yang same berulang kembali kat kau.
ye aku paham situasi kau. aku tau kepayahan kau selama ini. aku lum berdaya untuk mngubah semua tu. belum tiba masenye lagi. aku harap kau sabar melalui dugaan itu.

mendengar cerita liku hidup kau mmg ckup susah apabila dibayangkan. kau bersusah sejak dari kecil. kau berdikari membesar. berbeza dari mereka yang lain. hidup senang. selesa. dapat ape yang dimahukan. tetapi tidak kau. terlalu banyak yang kau simapn dalam hati kau itu. aku taw aku paham . setaip kali kau mengadu pada ku. kau akan bercerita semua. semula. dan bila kau bcerita. aku nampak kemarahan kau. kesakitan kau selama ini. pe yang kau luahkan dah cukup tuk buktikan yang kau sangat derita.

perkara yang sgt membingungkan kau sekarang DUET ye duet. pasal duet org boleh berbunuhan. psl duet bleh bercerai. psl duet bleh bgaduh adik beradik. kau kne paham ni. mungkin meraka x sedar tentang sume ni. mereka taw memikirkan kepentingan mereka. tapi xsedar ia mnyuasahkan insan yang tak bersalah.
dendam kau. tawar hati kau. sangat aku paham. penat lelah kau selama ni hilang mcmtu je. xde habuan yang kau dapat. kau terpkse mncari duet dgn plbagai cara. tuk belanje. walaupon kau terpkse.

syg. aku harap kau tabah. moga mase akan mngubah segalenye. rajinkan berdoa kepadaNya. sesungguhnya Dia Maha Pemurah. tiap pe yang jadi ade hikmahnye. dan aku akan sentiase disisi kau. jangan kau buat perkare yang tidak sepatutnya. mungkin mereka tidak memikirkan kau. tapi ingat ade lagi insan yang mnyayangi dan mangambil berat tentang kau.

p/s: komuakgnayasuka 


No comments:

Post a Comment