Tuesday, 14 August 2012

masalahlagi


baru je update psal kau td. tp ni tgh hari td kau mngadu lagi. arghh stress jugak aku bila pkirkan masalah yang melanda. nape la mereka tidak memahami kau. aku xtaw nak tolong kau mcm mane. patut la ko tawar hati dgn mereka. yg dirumah mcm ni. yg disane plak mcm tu.

nak cari keje skrang pon ssh. kau xberduet. gaji pon sikit. arghh gi mana cara tuk membantu mu. aku buntu. tapi aku nak tolong kau. syg...truskan berdoa dan usaha tuk sume ni. moge ALLAH membantu mu. dan aku kan cari jalan tuk ubah hidup kau. aku xkan biarkan kau terus hidup mcm ni. InsyaALLAH...dengan izinNya..

p/s: u r my bravest girl..i know u can survive

No comments:

Post a Comment