Thursday, 13 September 2012

SuratTidakRasmi

 Diri Ini,                    
Dalam Bilik Saya,    
Senyap Sunyi,          
00000 Tanpa Awak,

13 September 2012.



Kepada Diri Awak,

       kehadapan kebelakang ke kiri dan ke kanan gemok ku. lately ni, sgt rindu rindu kau. aku kat sini xtaw nak watpe. mase byk termenung je. harap kau kat sane sihat sentiase dgn kerjaya baru kau. kau kerja elok2 jgn main2 ag dah. pkirkan mase depan. jgn nak mngade ngade.

       nanti bile aku de mase. aku balik ketemu kau ye. skang ngh sengkek ckit, ssh nak bergerak. n kau doa2 la aku dapat keje kat cni. aku pon nak mula mnabung. nnati de rezeki kte g makan angin ye. da lame kan xjalan2.

       emm actually xde idea nak tulis kali ni. tapi hati rase nak tulis jugak. cume nak gtau kau kat sane yang aku kat sini rindu kau, rindu gelak kau. rindu majuk kau. rindu hidung kau. rindu sume tentang kau, tgu aku balik ye. emm ni je kot dapat aku coretkan tuk kali ni. sayang kau tnggi cam space shot.

sekian, terima kasih.

tulus ikhlas,

DIRI INI
...........

No comments:

Post a Comment