Wednesday, 6 March 2013

CeritaYangSudahSekianLamaDitinggalkan

hmmm.. lame x menaip..
dah terkubur cite disini..
selame x menaip mcm2 jadi antare kite kan mok...
susah senang.. perit sakit..
aku pon xtaw nape.. tp de je mslah yg dtg..
aku takut.. yeee aku memang takut..
takut hilang kau..
ye aku taw aku pnah wat salah dulu..
tapi aku dah pilih kau..
aku pilih nak bsame ngn kau..
tapi nape skang sumenye goyang..
ak xnak ungkit...
tapi ak sedih ngn pe yg jadi..
pe yg kau wat..
ye kau de alasan nape kau buat cmtu..
tapi luke yg aku rase xleh hilang ngn jawapan tu..
aku taw kau susah..sesak.. tapi tu bkn jalan die..
tolong jgn duakan aku... jgn pijak aku..
aku kat sini ssh pyh nak hepykan kau..nak bahagiakn kau..
jgn amek jln mudah..
byk lagi care..
aku taw kau byk masalah..
tapi tlg ingt aku..
aku de kat sini tuk bsame dgn kau...
aku kat sini bdiri kuat tuk kau..
disisi kau tuk pimpin kau jika kau jatuh..
dah xingt janji kte..
plss jgn buat lagi..
aku sakit sgt...
usahe dan doa tu yg penting...
aku sayang kau AYU..
dan kau tolong lah syg aku mcm yg aku syg..
aku nak kite cam dulu..
skarang kau lain sgt..
kdg2 aku rase cam aku dgn org lain..
aku cube paham kau..
aku cube pkir pe yg kau pikir..
aku harap kite dapat ubah ni same2..
moge kite kembali berjalan bersame mnuju destinasi kte yg dulu..
kte dah jatuh teruk..
jomm kte jalan bersame..
aku pimpin kau..

#akusayangkauAYU

No comments:

Post a Comment